Trwa rejestracja na FGPŚ online. Zapisz się już dziś.

e-Targi

Globalny zasięg, redukcja kosztów, oszczędność czasu

Wirtualne targi są wygodną alternatywą formą nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych w ściśle określonych branżach. Nasze „Virtual Trade Show” jest połączeniem wszystkich najważniejszych funkcji i zalet targów stacjonarnych z korzyściami jakie daje internet i innowacyjne technologie.

W każdej firmie czy instytucji wydatki na targi i wystawy, to znacząca pozycja w budżecie. Ograniczenia wydatków na promocję i prezentację ofert uniemożliwiają dotarcie do większej grupy klientów. Zawsze będzie to ze szkodą dla procesu szybkiego rozwoju i pozyskania większej ilości partnerów, inwestorów i kooperantów.

Postęp w logistyce, mniejsze opłaty i szybkość dostarczania produktów do klienta powodują, że klientów należy szukać pod każdą szerokością geograficzną. Niestety udział w kilku imprezach wystawienniczych, koszty przelotów personelu, spedycji materiałów i eksponatów oraz hoteli, opłat za stoisko, to wydatek kilkudziesięciu tysięcy dolarów, na które nie stać większości firm, czy instytucji. Platforma „Virtual Trade Show” redukuje te koszty, umożliwia udział małym i średnim firmom w nieograniczonej ilości imprez targowych bez zbędnych obciążeń.

Targi dla każdego.

 

„Virtual Trade Show” to platforma dostępu do globalnego rynku. Wirtualne branżowe targi są połączeniem wszystkich najważniejszych funkcji i zalet targów stacjonarnych z korzyściami jakie daje internet i innowacyjne technologie. Nieograniczona ilość wydarzeń, wielobranżowość i niskie koszty powodują szeroką dostępność dla wszystkich zainteresowanych.

Wirtualność wydarzenia pozwala na udział firmom sektora MŚP, bowiem koszty uczestnictwa będą akceptowalne przez każdą firmę. Uczestnik targów będzie mógł wynająć wirtualne stoisko i wyposażyć je wg. swojego uznania lub potrzeb. Może wyposażyć je w monitor, na którym będzie emisja multimedialnej prezentacji lub filmu promocyjnego, może zainstalować baner z logiem i reklamą wystawcy, by zwrócić na sobie uwagę zwiedzających, może wynająć ekspozytor na którym będą dostępne do pobrania katalogi i cenniki oraz gablotę, na której zaprezentuje swoje produkty w wersji 3D. Wystawca może skorzystać z komunikatora, który umożliwi bezpośredni kontakt i bezpieczne przesyłanie plików. Stoisko będzie na liście uczestników targów, oznaczone nazwą i logotypem wystawcy. Wszystko dostępne, tak jak na targach w realu: od wyposażenia, po klientów.
Wystawcy otrzymują stoisko wraz z funkcjonalnym wyposażeniem za niewielką opłatą. Nie ponoszą kosztów podróży, pobytu, a przede wszystkim oszczędzają swój czas. Z pozycji biurka w pracy lub domu mogą spotkać potencjalnych klientów, zaprezentować swoją ofertę

Cennik usług targowych

 

Stoisko- moduł podstawowy: od $20 do $50 *
Stoisko- moduł promowany (wyróżniony): od $30 do $100 *
Telebim/ monitor- możliwość instalacji i odtwarzania prezentacji multimedialnych i filmów: od $15 do $30 *
Ekspozytor- miejsce na katalogi i cenniki: od $5 do $15 *
Gablota – miejsce na prezentacje produktów: od $10 do $15 *
Baner- wyróżnik uczestnika: od $10 do $20 *
Komunikator B2B- czat, rozmowa, przesyłanie plików: od $15 do $35 *
*) wycena zależna od formuły imprezy, czasu trwania, branży, organizatora

Usługi dodatkowe

 

Mass mailing- zaproszenie na stoisko
$15 do $49 (1,000 adresów)
$50 do $99 (3.000 adresów)
$100 do $199 (5.000 adresów)
$200 – $500 (powyżej 8.000 adresów)
*wycena zależna od formuły imprezy, czasu trwania, branży, organizatora

Oferta dla Sponsorów Targów

 

Pakiet Srebrny $ 1,000 (stoisko z pełnym wyposażeniem w sekcji głównej + mass mailing 5.000 adresów + logo z hiperłączem na stronie głównej z podaniem informacji o sponsoringu)

Pakiet Złoty $3.000 (stoisko z pełnym wyposażeniem w sekcji głównej + mass mailing powyżej 8.000 adresów + baner z hiperłączem na stronie głównej z podaniem informacji o sponsoringu)

Pakiet Platynowy $5.000 ( stoisko z pełnym wyposażeniem w sekcji głównej + mass mailing powyżej 10.000 adresów + baner z hiperłączem na stronie głównej + logo na każdej stronie serwisu targowego z podaniem informacji o sponsoringu + prezentacja wystawcy na stronie głównej targów)

Goście targów

 

Nasi zagraniczni Partnerzy w wielu krajach zadbają, by dotrzeć i zachęcić lokalnych przedsiębiorców, instytucje i organizacje otoczenia biznesu do udziału w planowanym wydarzeniu.

 

Biura Polonijnych Ambasad Gospodarczych, wraz ze swoimi lokalnymi partnerami będą selektywnie informować o branżowych targach i pozyskiwać gości na terenie swojego oddziaływania. Będą również uczestniczyć na dużych i prestiżowych imprezach wystawienniczych (w realu) i zapraszać obecnych tam uczestników do wirtualnych odwiedzin i skorzystania z dodatkowych możliwości spotkań. Targi będą promowane w Kraju i za Granicą, w mediach społecznościowych, radiu, telewizji, prasie oraz na innych wydarzeniach o charakterze masowym. Informacja i wykaz planowanych targów będzie rozsyłana do organizacji otoczenia biznesu oraz bezpośrednio do przedsiębiorców (mass mailing, newsletter).

Zostań organizatorem targów!

 

Organizatorem wydarzeń targowych jest Operator Programu GoPolonia oraz poszczególne Ambasady Gospodarcze. Do tego grona mogą dołączyć izby handlowe, stowarzyszenia, firmy eventowe i inni przedsiębiorcy, którzy mają pomysł i klientów na spotkanie handlowców w określonej branży.

 

Każdy, kto ma pomysł, jest znawcą jakiejś określonej branży, jest kreatywny, posiada kontakty biznesowe, może skorzystać z naszej platformy Virtual Trade Show i zostać organizatorem targów. Może to być intratne zajęcie i dodatkowe źródło dochodów, m.in. ze sprzedaży stoisk, ich wyposażenia lub reklam. Swoją imprezę po ocenie Operatora Programu GoPolonia, zawsze będzie można promować w wielu krajach Świata, za pośrednictwem sieci Ambasad Gospodarczych i ich partnerów na terenie wszystkich kontynentów.

System Virtual Trade Show jest w trakcie budowy.